Obeskrivligt

Ibland går det inte att beskriva med ord hur mycket man älskar vissa personer i ens liv, till och med vissa saker.

 

Just nu älskar jag min familj, min hund, min släkt, mina vänner, mitt rum, hus och vår underbara trädgård, Torgstallet, Ulricehamn, andra mysiga städer i Sverige, Sverige, myskvällar, tacos, mina egna scones, filmkvällar, fester, Sveriges natur, regnet (fast bara ibland), raggsockar, vår charmiga toa hemma som inte har något riktigt lås och där man får skriva på väggarna, rågflingor…

 

 

Kärlek är något av det finaste som finns på denna jord. Så ta vara på den och på alla ni älskar!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

2010-09-23 @ 00:00:00
Postat av: Bengt Nilsson

Vi älskar dig också, mycket! DC

2010-09-23 @ 00:12:59
Postat av: Anonym

Vi älskar dig också, mycket! DC

2010-09-23 @ 00:13:23
Postat av: Bengt Nilsson

Vi älskar dig också, mycket! DC

2010-09-23 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0