Playing at the beach

Igår var det sista dagen på barnens sommarlov. De börjar skolan väldigt sent här i USA om man jämför med hemma. Mina syskon började skolan igen för nästan två veckor sedan. Så igår, ville vi hitta på något skoj. Först hade vi lite ärenden som vi behövde göra, bland annat gå till banken och registrera mig för klasser till ett college här i L.A. Tyvärr så blev det ingen kursregistrering eftersom det skulle göras via datorn, så det återstår fortfarande på ”att-göra-listan”.

 

På eftermiddagen kände jag att vi behövde göra något. Därför frågade jag barnen om vi skulle åka till Yogurtland för lite frozen yogurt. Frozen yogurt smakar som mjukglass, fast det är lite nyttigare eftersom det är gjort på yoghurt. Yogurtland är dessutom det bästa stället. När man kommer in där så får man ta en bägare och fylla den med hur mycket man vill, vilka olika smaker man vill ha och även lägga på valfri sort samt mängd på topping. Allt detta gör du på egen hand. Sedan går du bara fram med din bägare till kassan så får du betala för vikten av din bägare. Hur skojigt som helst! Ett litet tillägg med, det är grymt gott! Vi tog sedan med oss vår ”glass” och gick ner till havet för att leka med kameran lite. Det var en härlig eftermiddag på barnens sista dag på sommarlovet.

 

Lite bilder från när vi lekte fotografer










I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Nice

2010-09-02 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0