Shopping a la San Diego

Jag har glömt att visa vad jag shoppade i San Diego i helgen. Shoppa kanske man inte kan kalla det, eftersom det inte blev så mycket saker. Riktig shopping för mig är när man kommer hem med massor med kassar och har bränt på tok för mycket pengar. Så riktig shopping blev det ju inte, men lite nya saker fick jag allt med mig hem. Jag tror nästan att jag börjar lära mig att hålla i pengarna, vilket är grymt bra för att vara mig när jag är iväg och shoppar. Eller vad säger ni brudar? Ni vet nog mycket väl vad jag menar…

 

Forever 21



Forever 21


Jag har nog fått en "thing" (jag hittade inget bra ord för "thing" så detta är väl ett teckan på att USA börjar växa i mig mer och mer) för långklänningar. Jag tycker att det är grymt fint! Det är något man kan ha till så väl vardag som fest. Jag har nu två stycken, men fler lär det nog bli. Den här är däremot lite lång, men jag kunde inte låta bli. Det går ju alltid att korta av den. Jag blev heller inte så chockad att den var för lång, utan jag hade nog snarare blivit mer chockad om längden hade passat. Så det blir väl till att försöka hitta något ställe som kan lägga upp den åt mig. Hade jag varit hemma i Sverige hade jag ju kunnat fråga mamma eller mormor lite snällt, men nu befinner de ju sig på andra sidan jordklotet (eller är det jag kanske som gör det) så det kan ju bli lite svårt. Fin tycker jag den är i alla fall.



The Body Shop



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Bengt Nilsson

Jag beställer en konteiner. Hur många kubikmeter tror du att du behöver. DC

2010-09-15 @ 19:30:51
Postat av: nana

Oj, det är svårt att svara på nu eftersom jag har 11 månader kvar. Men för att vara på den säkra sidan, ta den största. ;)

2010-09-16 @ 04:38:12
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: Tracy - BLOGGDESIGN!!

är du i USA?! omg, vill också vara där :(

hahaha, men är det bra där borta då? (:

2010-09-16 @ 05:40:32
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: nana

Tracy, jo jag är i USA. Ska var här i ett år som au pair. Allt rullar på som det ska så jag trivs. :)

2010-09-17 @ 08:42:33
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0