Sömnen var som den skulle i natt

Ja, som rubriken säger så var sömnen på min sida i natt. Jag lyckades sova ungefär nio och en halv timma, och det mina vänner det är grymt bra för att vara Nana! Jag var inte så pigg igår så jag knarkade först två tabletter som skulle underlätta mitt onda i magen och sedan innan jag gick och lade mig tog jag ytterligare en tablett som skulle ta bort min feber och lite sådant. Det var kanske därför som jag sov så gott.

Så här ser mina "pain relievers" ut. Jag tycker att de ser ut som godis...
Sover gott gör man i alla fall på dem.



När alarmet gick på vid nio i morses var jag hur trött som helst. Jag lovar och svär att jag hade lätt kunnat sova vidare, men det fanns det inte tid till för jag skulle plocka upp dottern på hennes skola vid tio. Innan dess skulle jag även hinna med en dusch för mitt hår såg ut som ”hej-kom-och-hjälp-mig”. Jätteäckligt!


Jag brummade sedan iväg till skolan, plockade upp dottern och så drog vi vidare mot ishallen. Det var lika roligt att åka idag som det var förra gången. Däremot tränade jag lite mer än vad jag gjorde förra gången, men som sagt, jag MÅSTE slipa mina skridskor! Det går inte att stå på djupa skär, för då glider man bara iväg. Det får bli nästa veckas projekt.


Efter ishallen, körde jag tillbaka till skolan och släppte av dottern och sedan blev det hemfärd.  Nu har jag ätit lite lunch och ska nog ge mig ut på en LUGN promenad, eller i alla fall försöka att hålla den på en lugn nivå, för förkylningen ligger fortfarande kvar och gnager i kroppen. På med musik och ut och traska!

 

 

I'll see you soon then



Kommentarer
Postat av: DC

Fyra S. Sova, Sleepa skridskor; pappaskämt, Skitskönt.

2010-09-25 @ 00:06:32
Postat av: nana

Du, första bokstaven i pappaskämt är P. Trodde att du var tillräckligt smart för att veta det, men jag hade nog fel där...

2010-09-25 @ 03:06:12
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Postat av: DC

Spappaskämt, nej det går ju inte.

2010-09-25 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0