5 månader i Amerikat

Jag har glömt att berätta att jag har varit här i fem månader nu. Det är GALET! Känns som att jag har varit borta i en evighet, men det känns också som att det var igår jag åkte hemifrån. Jaja, så kan det vara! Fem månader i USA i alla fall. Det är ju inte dåligt!

 

 

Jag måste bara tillägga en sak. Det är bara en månad kvar tills jag fyller 20…! Herrgud, ska jag gå och bli vuxen? Aldrig i livet! Jag kommer nog aldrig bli vuxen! Jag kommer aldrig glömma kommentaren jag fick av mina värdbarn i början av min tid här: ”Nana du är ganska barnslig, men vi tycker om det”. Det var väl en fin komplimang? Hihi!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Häxmoster

Det är inte bara dina värdbarn som gillar dig precis som du är, barnslig - kanske det - men också en alldels härligt sprallig "liten" snart vuxen tjej. Kram från hela Timmelefamiljen.

2011-01-18 @ 19:07:39
Postat av: DC

Visst tusan gillar vi dig, precis som den du är. ILY

2011-01-18 @ 23:00:53
Postat av: DC

Vad tiden går fort man blir banne mig mörkrädd

2011-01-18 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0