Bildlös

Jag ska nog byta efternamn till Smarthuvud. Ibland blir jag faktiskt lite trött på mig själv. För det mesta har jag väldigt bra koll på det mesta och brukar inte klanta till mig allt för ofta. Gårdagen är däremot ett undantag…

 

Min kamera är sönder! Jag fick panik igår. Tur var väl det att jag hade lite dricka i mig annars hade jag nog blivit förstörd. Det är andra gången nu sedan jag fick den, vilket är ett år sedan. Jag har ju massor med saker att fota. Det är ju på så sätt som jag samlar på mig alla minnen här i USA. Nu blir det helt enkelt till att låna andras bilder och slänga in gamla. Jaja, man är ju faktiskt inte perfekt…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0