Då har man gått och blivit med…

KEPS!

 

Ända sedan jag var på baseballmatchen i början av min tid här i USA, har jag velat ha en Dodgerkeps. Jag har alltid tyckt att jag har sett lite smådum ut i keps, men jag har nog kommit över det. Det kanske är kepsen som gör det; har man rätt keps så är det kanske inte så illa. Haha!

 

Ungefär vid lunchtid kom Madde och Kristine hit och vi åkte ner till South Coast Plaza för lite shopping. Jag har lite saker jag behöver handla, så det skulle inte bli så mycket spontanshopping för min del. När jag säger så brukar det sluta med att jag kommer hem med sjuttioelva kassar…

 

Jag är lite stolt över mig själv. Jag gjorde bara ett spontaninköp idag. Det är nästan så att jag får känna på min panna för att se så att jag inte har feber… Nej, jag är helt frisk. Eller kanske inte frisk på det sättet, men jag mår inte dåligt i alla fall. Jag blev helt kär i den här handväskan som jag såg på H&M. Den är perfekt till sommaren!

 

 

Vi satte oss ner på en fin restaurang för lite gött käk och sedan kom även Emilia och Carro dit. Vi gick runt där nere och tittade lite här och där. Förutom min skitsnygga keps (jag diggar den) köpte jag även en snygg och stor sportbag ifrån Nike. Jag tycker ju att det är lite småskoj med färg (det gör allt lite roligare) men de hade den bara i svart, så det fick bli en stilren sportbag.

 

Sedan var jag, Madde och Kristine tvungna att åka hem för Madde skulle ha au pairmöte. När jag kom hem satt familjen och åt middag och jag gick ut till mig för att se klart på Sex And The City 2 som jag påbörjade i veckan. Älskar den filmen! Älskar den första! Älskar boxen! ÄLSKAR SEX AND THE CITY! Haha!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Det är bra med en rymlig väska.

2011-01-10 @ 10:39:58
Postat av: Malin

Du passar asbra i keps ju! :)

2011-01-10 @ 17:18:32
URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0