Full fart!

Jag är riktigt stolt över mig själv! Idag har det varit en bra dag. Jag har varit jätteduktig om jag får säga det själv! Haha! Det är sådana här dagar som jag mår bra, när jag har fullt upp hela tiden. Är man aktivitetsnarkoman så är man. Jag ser det som positivt. Haha!

 

Efter att jag hade kört dottern till och från ishallen samt till och från skolan, var det tänkt att jag skulle åkt med min värdpappa till hans jobb och agerat receptionist. Detta blev inte riktigt så, utan halvvägs till hans kontor började illamåendet komma. Jag trodde faktiskt att jag skulle spy. Jag styrde därför bilen hemåt igen och ringde min värdpappa.

 

Jag tog det väldigt lugnt när jag kom hem (satt vid datorn).  Det gick över efter ett tag, så då tog jag tag i mitt rum. Det var städdags! Nu är mitt rum jättefint och fräscht. Raka motsatsen mot var det var innan! Haha!

 

Jag blev rastlös och träningssugen och tog därför bilen ner mot stranden. Jag fick mig en spring-/powerwalktur. Det var hur jobbigt som helst, med grymt gött efteråt. Det kändes att jag inte har tränat så bra på ett tag nu, men det ska det allt bli ändring på.

 

 

Innan barnen kom hem hann jag med att stretcha, duscha, sitta vid datorn och plocka bort det sista på rummet. Eftermiddagen har bestått av att fixa mat och köra sonen till hockeyträningen. Nu är jag dundertrött! Ska nog stoppa i mig en Ipren, fixa i ordning mig inför kvällen, se den sista delen av The Holiday och sedan sova. Imorgon går alarmet på vid 3.50.

 

Nana säger GOD NATT med en glädjehopp!



I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0