Gårdagens kvällsmys

Igår kväll hade jag en lugn hemmakväll med hunden och papegojan som sällskap. Efter att ajg kommit hem ifrån kontoret, kokade jag mig lite rågflingegröt med banan i (MUMMA) och sedan blev det en långpromenad fram och tillbaka till Blockbuster för att hyra film. Det finns nästan inga gatulampor här där jag bor, så man ser ju knappt någonting! Tur att jag har alla bilar som lyser upp vägen för mig.

 

Se Karate Kid! Underbar film!

 

Det var faktiskt ganska varmt igår kväll när jag var ute och traskade. Det kan ha berott på att jag promenerade ganska fort, men ändå. Det gick att gå i linne och trekvartsbyxor. Jag fick nästan lite sommarkänsla.

 

På vägen upp till Blockbuster är det en kvinna som stannar bilen, vevar ner rutan och frågar: ”Fryser du inte”. Haha! Detta skulle aldrig hända i Sverige att någon stannar för att fråga någon helt främmande människor om något sådant. Gulligt av henne. Jag var hur varm som helst! Gick ju där och svettades… Fräsch brud!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, några planer för helgen? :)

2011-01-14 @ 10:01:01
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Martin The Edge

Rätt bra den filmen faktiskt

2011-01-14 @ 11:20:05
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Hade du reflexer? :P

2011-01-14 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0