HARD ROCK CAFÉ & FILMKVÄLL I LYX

Ajemen, igår var det en go dag. Den började med en powerwalk för att rensa huvudet lite, vilket var hur skönt som helst! Sedan satt jag mest vid datorn fram tills det att Carro och Emilia kom och hämtade upp mig. Vi körde vidare till Kristines hus för att hämta upp henne och sedan bar det av mot Maddes hus…

 

Hoppsan och så åkte Emilias baklucka upp!


Maddes hus säger jag bara… Hur coolt som helst! Husets förra ägare var Jennifer Lopez och Marc Anthony. Det är sant! Jag skojar inte! Vi fyra var i chock när vi satt utanför deras grind/staket och väntade på henne. Sedan åkte vi till Hard Rock Café för lite götte!

 

Hard Rock Café, jag älskar det stället! Skitcoolt! Jag har inte vart på så många av deras restauranger, men till skillnad ifrån de andra så kunde man se in i köket på det i Hollywood. Vår servitris, Alex, hon var ju hur cool som helst! Henne gillade jag skarpt! Jättetrevlig och glad, precis som en servitris på Hard Rock Café ska vara.

 

 

Självklart blev det Famous Fajitas, men tråkigt nog var kycklingen inte alls god, så det var en liten form av besvikelse! Det blev vegetariska istället men det var gött det med.

 

Ett besök på Hard Rock Café innebär ju dessutom efterrätt. Haha! Precis som alltid, en Hot Fudge Brownie Sundae. Servitrisen sade det att de är ganska stora så ni kan dela, men ack ack, jag skulle ha en egen, trots att jag var proppmätt. Det är grädde på en sådan och jag gillar INNTE grädde, så jag frågade om man kunde få lite extra glass istället. Hon sade nej, men en sådan skulle vi allt ha ändå. Hon trodde inte att jag skulle äta upp den själv, så bara för det sade hon att hon skulle ge mig en extra stor portion BARA för att se om jag kunde äta upp den själv. Haha! Sicken utmaning tänkte jag…

 

 

Det tog ett jädra tag att få i sig den efterrätten. Jag var ju redan trött när jag började äta och då att äta en extra stor portion tog emot ganska mycket. Sportmänniska som jag är slutade jag den bara för att hon inte trodde att jag kunde äta hela. Ibland är jag smart… Jag mådde inte så bra efteråt. Undra varför? Haha!

 

Vi drog sedan vidare hem till Maddes hus för lite filmkväll. Vi hyrde Step Up 3, men jag tyckte inte att den var så jättebra. Visst var de duktiga, och jag blir alltid imponerad av de som kan dansa så, men de hade så mycket specialeffekter att filmen kändes som et tv-spel som Madde sade.

 

En riktigt go kväll med härligt sällskap!
I'll see you soon then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0