Hmm…

Tankarna snurrar, som alltid, fram och tillbaka. Flera av er vet redan, för er andra säger jag det att det kommer en förklaring i slutet på veckan. Jag tror det i alla fall. Det beror på vissa saker…

 

Igår var det en ganska lugn dag med, precis som dagen innan. Efter att vi hade käkat lite frukost, jag var lite hemmafru och bakade scones till mina barn (Madde och Emilia), drog vi oss in till Santa Monica för lite shopping. Jag har skrivit en lista med saker jag behöver, så jag håller på att jobbar på den varje gång vi är ute på shoppingturer. Bockade av några nya saker igår. På kvällen blev det lite tacorester hos mig och även Sex And The City2. Myskväll! Sedan var kvällen slut och då var det dags för mitt helgsällskap att åka hem.

 

Idag har det varit full rulle. Jag har hämtat min värdfamilj på flygplatsen idag och det var massor med saker jag var tvungen att hinna med innan de kom hem: handla, tvätta bilen, städa och röja hemma, dessutom ville jag hinna med att träna. Allt det hann jag med. Skönt!

 

Nu ikväll har jag varit på Cheesecake Factory med Emilia, Kristine och Anniken. Fy tusan vad jag är mätt! Tur att det var gott då… Haha! Jag vet inte om jag har berättat vem Anniken är, så antingen gör jag det nu eller så skriver jag det igen. Det är i alla fall en av Kristines bästa kompisar ifrån Norge. Hon bor också i Trondheim. En skitgo tjej! Hon skulle lätt kunna vara en i vår nordiska familj här i USA. Haha!

 

 

Imorgon tar vi nog det en ganska lugn dag. Jag ska nog göra lite småärenden åt familjen och så har jag och Emilia sagt att vi ska springa på strandpromenaden imorgon. Skönt ska det bli!

 

Nu väntar jag på att pappa ska logga in på facebook så att vi kan prata lite. Jag har aldrig varit så sugen på att skypa som jag är nu. Jag skulle nog kunna sitta uppe hela natten. Vill bara prata, prata, prata och lyssna, lyssna, lyssna natten lång. Vi får väl se hur det blir med det. Antagligen inte… Haha!

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0