Minnen

Jag älskar minnen! Jag är nog heller inte ensam om det, utan de flesta gör nog det. Det är dem som förgyller min dag. Ibland då jag har en kass dag här borta i USA, eller vart jag än befinner mig i världen, brukar jag tänka tillbaka på vad jag har fått vara med om. Det finns så många minner som gör mig glad. Jag vet inte vart jag ska börja…

 

Nu är det nytt år, 2011, och det tycker jag känns jättekonstigt. Jag brukar i och för sig känna så varje gång vi förflyttar oss ett år framåt. Ena stunden är det 2010, nästa är det 2011. 2010 är ett år fullproppat med minnen!

 

London i januari med engelska C. Där kom jag otroligt nära Malin och Stas!

 

Mallorca i april med världens underbaraste brud! Oförglömligt! <3

 

Den 26 maj var det dags för en vacker bal på slottet…

 

28 maj var nog en av de galnaste dagarna i mitt liv – STUDENTEN!



2 juni åkte jag och min klass till Alanya för en galen studentresa…



Midsommar i Halmstad med de grymmaste brudarna!

 

16 augusti gick planet till USA.

 

Detta var några av mina största händelser under 2010. Självklart finns det fler, men jag kan ju inte visa allt just nu och vissa saker vill jag inte ens dela med mig utan de finns kvar i mitt minne. Tänk bara på alla fester och grillkvällar. Ojoj, vilka minnen jag har där ifrån. Jag ser fram emot 2011. Det kommer bli ett år utan dess like. Jag känner det på mig. Nu kööör vi!

 

 

I'll see you soon then

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0