Oopsiiii

Herregud vad länge sedan det var som jag bloggade. Dels har jag väl inte haft motivationen, dels har det inte riktigt prioriterats. Det har funnit massa med andra saker som har varit mycket roligare än att blogga. Jag brukar nästintill be om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen, men det tänker jag inte göra utan jag kör på där jag är just nu.

 

Däremot kan jag väl säga att det var väl på tiden att jag skrev ett nytt inlägg här nu. Först frågade Amanda var jag har tagit vägen och sedan får jag ett sms av Maggan (min moster) om hur jag har det och så med tanke på dålig uppdatering. Haha! Detta inlägg tillägnas alltså till er.

 

Innan Hannah och Amanda kom hit mådde jag dåligt under en längre period. Magen gjorde ont och jag mådde illa. Detta gick sedan över när de var här, men nu har det varit tillbaka igen. Hur jobbigt som helst! Jag har inte kunnat göra något. Jag vet inte hur många gånger som jag har tänkt träna, men det har inte gått för det har känts att jag ska spy i nästa sekund. Däremot har det inte gått så långt, utan bara illamående. Nu börjar det väl bli lite bättre. Jag hoppas att det går över snart.

 

 

Idag skulle jag egentligen åkt till min värdpappas kontor och hjälpt honom lite där, men på vägen dit började jag må illa IGEN, så jag vände och åkte tillbaka. Jag tänkte försöka göra något åt denna dag, men får väl se hur det går med det. Rummet är i alla fall något som behöver städas, så varför inte ta tag i det? KUL…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Hannah

skönt att se att du lever;)Kram ditt lilla spöke/maggan

2011-01-05 @ 19:33:21
Postat av: Evelina

Nana, gumman. Har du klipps kalsongerna? Jag lovar, det kommer hjälpa. Speciellt om du tar kort på det och duvet, visar omvärlden (mig)

2011-01-06 @ 04:11:54
URL: http://evelinapalm.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter som lite stress/magkatarrkänsla - usch och fy!

Hoppas det går över snart!



PUSS

2011-01-07 @ 15:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0