Receptionisten Nana

Cammarano Law Group, this is Nana. How can I help you?

 

 

Ajemen, det är vad jag har sagt idag ex antal gånger. Jag har hjälpt min värdpappa på hans advokatfirma idag igen. Jag börjar faktiskt känna mig riktigt bekväm vid att svara i telefon. Det är fortfarande lite svårt att höra vad vissa säger när de pratar väldigt otydligt och för fort. Då hänger inte Nana riktigt med, men då ber hon dem snällt att ta det en gång till. Haha!

 

Imorgon åker min värdfamilj bort till Berlin för att dottern och hennes team ska delta på en konståkningstävling där. Jag tycker att det är skitcoolt att de ska få åka hela vägen dit! Familjen passar på att hänga med dit för lite semester och se vad Berlin har att erbjuda. De är väldigt intresserade av historia så jag tror att de kommer ha de riktigt bra. Under tiden familjen är bortrest kommer jag hjälpa min värdpappa på hans kontor med att svara i telefon, så tyvärr är jag inte helt ledig men jag har fortfarande mycket fritid. Jag kommer befinna mig på kontoret 13.30-17.30 och sedan är jag fri! Dessutom ska jag bara vara där onsdag till fredag den här veckan.

 

Familjen kommer tillbaka på nästa måndag. Jag ska alltså sova själv i detta hus i en hel vecka. Snacka om vuxenpoäng! Jag säger som Madde sade ”Tur att inte huset är så stort”. Haha! Det hade ju vart rena mardrömmen om huset hade varit megastort. Då hade jag nog bara legat och lyssnat efter ljud när jag ska sova och inbilla mig att jag hör saker jämnt och ständigt. Tur är väl det att jag har vant mig vid att sova ensam ute i mitt ”hus”. Jag kanske ska släppa på gränserna och låta hunden sova med mig där ute. Då har jag någon som kan varna mig om det skulle komma någon liten buse.

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: EMILIA

HAHAHA DU HAR SOLBRILLOR PÅ DIG INOMHUS! NANA, vad har vi sagt om det?

2011-01-11 @ 07:17:05
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: DC

Om du hade en liten svart hatt skulle du kunna vara John Belushi i filmen Twins.

2011-01-11 @ 08:32:17
Postat av: mikkis

åå ska hon tävla i cup of berlin?? been there done that! sjukt kul tävling kan du hälsa ;)

2011-01-14 @ 23:17:29
URL: http://whatalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0