SEG MED STORA FETA BOKSTÄVER

Det är ungefär så jag har känt mig idag. Idag har det inte hänt så mycket och vi har väl inte direkt strävat efter det heller. Vi har mer tagig dagen som den kommit och försökt göra den så bra som det bara ha gått. Det har i alla fall känts att man var ute igår på partaj…

 

Som vanligt vaknade jag supertidigt i morses. Jag kan verkligen inte sova dagen efter jag har varit ute. Efter att vi hade tagit det lugnt i några timmar, för det behövdes, tog vi oss i kragen och åkte ner till stranden. Idag har det varit den varmaste av alla dagar denna vecka. Härligt! Jätteskönt att få sig lite färg. Jag brukar alltid kunna ligga och pressa, men inte idag inte. Jag tog med mig min iPod och började traska utmed stranden. Det var väldigt avslappnande att gå där för sig själv med musik i öronen och släppa tankarna för ett tag. Mera sådant!

 

Vi drog vidare till Wholde Foods och köpte med oss lite lunch hem. För mig blev det vegetariska sushirullar – SKITGOTT!

 

Kvällen har bara bestått av slöhet och tv:en. Vi har hunnit med två filmer. Den första var Salt med Angelina Jolie. Jag såg den trailern för ett tag sedan och kände direkt att den var jag tvungen att se. Den var kanonbra! Jag satt på nålar hela filmen för det hände saker HELA TIDEN! Det var inte en lugn minut.

 

 

Vi avslutade vår filmkväll med ett snyftkalas – The Last Song. Ojoj, vad man blir rörd avd en filmen. Till skillnad ifrån Salt, så är den väldigt mysig och söt, men framförallt sorglig.

 

Nu ligger jag här i sängen och är hur trött som helst, men ändå vill jag vara vaken och njuta av att jag har en hel dag kvar av denna helg. (Jag försöker intala mig själv att det bara har gått halva helgen och att jag därför har en hel dag kvar, men det går inte så bra. Det känns som att helgen är slut nu och den känslan hatar jag!)

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Annica

gör som mig. sjukanmäl dig. ;)

2011-01-17 @ 13:01:42
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0