Sommar, eller…?

Vi har faktiskt haft det ganska ”kallt” här i Los Angeles ett tag, men nu de senaste dagarna har det varit strålande sol och ganska varmt. Idag var inget undantag. Jag, Emilia och Madde hängde lite på stranden i Santa Monica en snabbis innan det var dags för mig och Emilia att dra oss hemåt igen. Jag skulle ju till kontoret och jobba.

 

 

 

Väl på kontoret var det lika lugnt som det var igår. Under tiden jag satt där fick jag ta emot två telefonsamtal. Tur är det att jag har internet där så att jag kan chatta med folk hemifrån under tiden. Det förgyller min tid där på kontoret.

 

Efter ”jobbet” blev det ett nytt turbo kickspass på gymmet. Herregud, jag trodde att jag skulle dö! Jag var galet trött redan i början, så det kanske inte var det bästa att träna egentligen, men det är ju så roligt och skönt efteråt. Hihi!

 

Nu ikväll har Emilia hållit mig sällskap. Vi tittade på Karate Kid. Eller jag såg i och för sig inte så mycket av filmen, jag somnade… Haha! Jag var helt död vid halv tio.

 

I morses vaknade jag med lite träningsvärk och jag känner redan nu att den kommer vara fin imorgon med, fast snäppet värre, men det gillar jag. Tränar man bra så ska det ju kännas. Jag ska allt redan börja tagga nu i natt för morgondagens partaj. Dessutom blir det tacos. Har jag glömt att säga att jag älskar tacos…?

 

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, några planer för helgen? :)

2011-01-14 @ 10:28:58
URL: http://modegrabben.devote.se
Postat av: Suneeta & Chanel

Fina bilder!!

2011-01-14 @ 10:35:16
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: DC

Tacos, ååhhhhhhhh, vad har du kryddat med :)

2011-01-14 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0