TRÖTT! (inlägg från igår)

Shit, vad jag är trött! Ligger i sängen med datorn i knät och orkar knappt trycka på tangenterna. Madde och Emilia sover fortfarande, vilket i och för sig inte är så konstigt med tanke på att det fortfarande är ganska tidigt.

 

Igår var det en ganska produktiv dag. Full rulle från start skulle jag väl påstå. Jag hann med att dammsuga av mitt rum, handla och ta mig en sjuhelsikes jobbig springtur! Igår var det verkligen sommar här. Det var hur varmt som helst och jag som vant mig vid ”vintern” fick nästan en chock…!

 

 

Sedan var det dags för kontoret och där var det raka motsatsen till full rulle. Jag fick nog ta emot totalt två samtal tror jag. De dagarna som jag har varit på kontoret själv, det vill säga onsdag, torsdag och fredag, har varit oroligt lugna. Mitt jobb har ju gått ut på att jag ska svara i telefon och ta meddelande till min värdpappa om så önskas. Däremot har det inte blivit ett enda meddelande, för de få som har ringt har sagt att de återkommer. Så, vad har jag gjort för att underhålla mig de timmarna som jag har varit där? Jo, läst bloggar. Haha! Jag har nog trots allt gått och blivit en liten bloggnörd. Igår var det extra trevligt för så slängde jag på Youtube och spelade svenska klassiker. Härligt!

 

Hur kvällen slutade får ni läsa om i nästa inlägg…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0