Utekväll i LA

Ja, då har man testat på att gå ut på klubb i Los Angeles med. Ojoj, vilken kväll det var igår. Den kunde nog inte blivit så mycket bättre. Det enda som var lite tråkigt var att det inte var så gott om snyggingar. Seriöst, svenska killar är nog dem snyggaste på denna planet! Ta åt er av det nu!

 

Vi började hemma hos mig med tacos och lite dricka. Mitt hus, jag och djuren hade finfint nordiskt sällskap i form av Madde, Emilia, Kristine och hennes kompis Anniken (jättego tjej). Vi sköljde ner maten med mycket god dricka, självklart öl för mig, och sedan ringde vi på taxi. När jag pratade med dem sa dem att det skulle ta 25-30 minuter vilket passade oss som handen i handsken. En stund senare ringer telefonen och då är det en automatisk röst som säger att taxin står utanför oss. Herregud, vart tog den tiden vägen…?

 

Vi städade lite lätt och sedan var det bara för mig, Madde och Emilia att hoppa in i taxin som skulle ta oss mot Santa Monica. Taxichauffören var väldigt trevlig. Det var en man i fyrtioårsåldern som hette Habib och var ifrån Pakistan. Vi dricksade honom lite extra bara för att han var så trevlig! Haha!

 

Väl inne i Santa Monica mötte vi upp Eva, Sara och Frida på en bar/restaurang som heter The Yard. Det var hur trevligt som helst! Dessutom bjöd ägaren oss på en shot, så det gjorde väl inte saken sämre och en sak till – man behövde inte ens visa leg! SUCCESS!

 

Resten av kvällen är lite dimmig… Vi var på två olika klubbar nere i Venice. Vi hade skitskoj! Drack god Corona, som vi för övrigt sket i att betala… Busigt va? Haha! Vi dansade som aldrig förr och det var bara hur underbart som helst! Jag har ingen aning om vad de spelade för musik. Jag var bara så glad! Herregud, vad jag har saknat att gå ut och festa! Tagga för utgång hemma nu brudar!

 

Lånar bild ifrån  Eva


Tre mycket trötta, men väldigt nöjda, brudar tog sedan en taxi hem till mig för att sova. Vilken kväll säger jag bara! Vem vet, det kan faktiskt bli så att det blir repris nästa vecka… Jag är ju i och för sig inte så jättesugen på det idag, men det lär man väl bli om några dagar, till och med timmar kanske…

 

 

I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan! Haft en bra helg? :P

2011-01-16 @ 10:24:26
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0