Utökar Bilsamlingen

En av de bästa barnfilmerna som jag har sett är Bilar. Jag kan se den om och om igen utan att tröttna. Varje gång upptäcker man något nytt med. Till exempel någon ny kommentar. Jag har nog även påbörjat en liten samling. Hittills har jag tekopp (jag är ju inte vuxen nog att dricka kaffe), filt, målarbok, film, läppsyl, duschtvål, plåster… Jag tror inte att jag har missat något. Eller jo, mitt nya inköp då vill säga.

 

Härom dagen var jag i matbutiken för att handla ny tandborste. Då hittade jag den här skönheten:

 

Är man barn så är man. Hihi!



I'll see you soon then


Kommentarer
Postat av: DC

Bra investering

2011-01-09 @ 01:01:28
Postat av: Hannah

Du glömde ju din julstrumpa!? :O

2011-01-17 @ 12:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0