WOOHOOOO!

Då har man gjort comeback på gymmet! Fan vad skönt det var! Jag har längtat efter det. Jag har inte varit där på flera veckor. I början var jag sjuk, sedan kom Hannah och Amanda och eftersom att det strulade med deras bagage i början blev det helt enkelt inte av, efter det har jag mått dåligt, men idag så! Grymt skönt! Jag fick med mig Emilia på ett Turbo Kickspass och jag svettades lika mycket som vanligt. Haha!

 

Det gick bra att sova själv i natt. Tur är ju det att jag har vant mig lite vid att sova själv. Jag sover inte inne i huset, utan har ett eget rum som ligger på änden av garaget. Det är nästan som att jag har min egna lilla ”lägenhet”. Haha!

 

Äntligen har Britney Spears nya låt ”Hold it against me” kommti ut på Youtube. Jag kan väl inte påstå att jag är något större fan av henne, men den här låten, den är allt bra den! Du blir grymt festsugen av den! I alla fall jag…

 

 

Om lite drygt en timme bär det av till min värdpappas kontor för att leka receptionist. Haha! Nej, leka ska jag väl inte göra, det är ju väldigt seriöst. Ikväll blir det nog lugnt för min del. Jag funderar på att hyra någon bra film och inte göra något mer.

 

Casue you feel like paradise

I need a vacation tonight

So if I say I need you body now

Would you hold it against me




I'll see you soon then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0