"Good company, good wine, good welcome, can make good people" - William Shakespeare

 
Vilken helg vi hade nere i Dunsborough! Jag och Jossan blev medbjudna dit ner av våra familjer tillsammans med ytterligare en familj. Vi skulle alltså bo tre familjer tillsammans i ett och samma hus med barn i åldern 1-4 år. Tur att man inte är en sjusovare... 
 
Fullt ös hela helgen lång.
 
Helgen innehöll det mesta. Besök på lite olika vingårdar för gratis smakprovning, en olivodling med tillhörande gårdsbutik, en chokladbutk (även den med gratis smakprovning), familjehäng, några glas vin med Jossan på en lokal pub i Dunsborough, världens godaste glass, ost och charkisar. 
 
Vasse Virgin - rena rama paradiset om du älskar krämer, tvålar och andra fina skönhetsprodukter. Fanns även en del gottigheter att smaka på, 
 
 
 
Stannde till vid fåren och matade dem.
 
Vem älskar INTE choklad...
 
Yallingup Reef 
 
 
Jag är oerhört tacksam för att jag fick följa med på denna minisemester. Dunsborough i sig är ganska dött nu under vintern men blommar upp när det sedan blir sommar. Jag tror att jag och Jossan får besöka Dunsborough då med för att få den absolut bästa upplevelsen man kan tänka sig. 
 
Bunker Bay - en perfekt avslutning på helgen!
 
Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Bengt DCC

Skönt att se att du har det bra du och lillfisan:)

2014-08-07 @ 22:19:19
URL: http://www.nanabjornberg.blogg.se
Postat av: Nastasja

Ser ju helt underbart ut goding!

2014-08-07 @ 23:49:06
URL: http://nastasja.blogg.se
Postat av: MalleC

Önskar jag var där med dig! Vilken sjukt mysig helg!
<3

2014-08-13 @ 21:23:55
URL: http://mallec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0