STEREOSONIC

 
Sista helgen i november månad var det äntligen dags för housefestivalen Stereosonic! Jag och Jossan hade bokat våra biljetter redan i april, så det var nästan lite konstigt att helgen var kommen. Förväntningarna var på topp, dock levde dem inte riktigt upp till dem. Jag kan inte riktigt säga varför jag inte var helnöjd med helgen, men den var inte fullt så bra som jag trodde att den skulle vara! 
 
Vi; jag, Klara och Filippa samlades hemma hos Jossan för lite förfest. Vi delade på några olika (supergoda) pizzor, drack vårat superbilliga vin och sjöng med lite för högt till svenska klassiska låtar. Lite skönt att inte grannarna förstod vad vi sjöng. En riktigt bra förfest!
 
Jag kanske inte är det största "fanet" av housemusik, men kände i alla fall igen några av snubbarna; Steve Aoki, Alesso, Tiesto, Skrillex. Det häftigaste ifrån helgen var när Skrillex mixade in Lejon Kungen i en av hans låtar - riktigt coolt!
 
Vi pratade ett bra tag med en kille som hade hela världen på ryggen. Vi blev nästan lite besvikna när det visade sig att han hade varit i Finland och rest men INTE i Sverige...
 
Steve Aoki som även fyllde år just den dagen - självklart fick han en tårta slängd i ansiktet!
 
Svenskt bidrag i from av Alesso.
 
Vi hade nog ganska roligt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0