G'day mate!

 
Äntligen är jag på plats här nere i East Fremantle, Perth! Som jag väntat på detta.. Jag är här nere hos en svensk familj och "jobbar" (ser det mer som att vara en del av familjen och bara hjälpa till) som au pair åt deras lillfisa på tre år. Efter lite mer än tre år på samma ruta, var det dags att göra något nytt. Ulricehamn har väl kanske inte så jättemycket att erbjuda.. 
 
Hur länge ska jag vara här då? Ja du, det får vi se lite. Har ett visum som gäller ett år, så något kring där. Har egentligen inte så mycket förväntningar eller förhoppningar när det kommer till den här tiden, mer än att jag ska ha ett gött liv och njuta av allt! Efter några bara några dagar här tvivlar jag inte på det! 
 
Det har varit full rulle sedan jag kom hit i fredags kväll. Hunnit med en mat- och vinmässa, pickninck på stranden tillsammans med en annan familj, farmers market, ett glas vin på den lokala båtklubben (ej så exklusiv), grillkväll med ytterligare en familj, jobb och nu igår fixade jag även ett gymkort. Som sagt, fullt ös men det är ju lite min grej med. 
 
Mat- och vinmässa 
 
 
 
Farmers Market
 
 
Lea
 
Cheers mate!

Kommentarer
Postat av: Nastasja

Åh!!!! Känns så kul att du ska blogga med, Nani :D <3

2014-07-15 @ 10:42:13
URL: http://nastasja.blogg.se
Postat av: Hippien

Men jaaaaaaaa! Gud vad kul och och vad avis jag kommer bli på dig när jag läser om dina nya äventyr! Precis som det ska vara! PUSS!!

2014-07-16 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0