Fredag och lördag - två superbra dagar!

 
Idag är det söndag och då är det dags för mig att försöka uppdatera er på vad som hänt sedan sist. Under veckodagarna hinns det inte med så mycket mer än att jobba och träna. Dagarna springer iväg utan att jag hinner blinka! Lika fort blir det helg igen och det gillar vi.
 
Min lilla fashionista hjälpte mig att packa väskan till kvällens utgång.
 
I fredags kväll möttes vi upp, ett stort gäng au pairer. Vi kom från olika delar av Europa; Sverige, Tyskland, England och Wales. Vi började på The Garden för lite vin och kortspel, bara vi svenskar, så kom dem andra tjejerna och mötte upp oss lite senare. Kvällen började som sagt i Leederville, mellanlandade i stan innan vi avslutade hela kvällen på efterfest med ett gäng britter. 
 
Filippa som Question Master. 
 
1 november och vi hängde på Cottesloe Beach - vad säger ni om det Sverige?! Avundsjuka?! 
 
Kunde inte låta bli att smygfota dessa tre urgulliga tjejer på tåget hem ifrån stranden. Supersöta och väldigt artiga - mitt barnhjärta smälte...
 
Lördagskvällen spenderade vi (jag, Jossan, Filippa och Klara) på The Mexican Kitchen nere i Fremantle. Finns bara en sak och säga om detta stället - AMAZING! Att kliva in där var som att befinna sig i Mexico. Stämningen, musiken, inredningen, maten, ja allt. Det var så förbaskat nice! 
 
 
 
 
En av de godaste Margaritas jag någonsin druckit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0