Here we go again...

 
Då var det söndag kväll, igen. Tiden rinner som vanligt bara iväg. Till skillnad från de senaste helgerna så har den här varit ganska lugn och det har varit väldigt väldigt skönt och säkerligen välbehövligt. 
 
Fredag
Svennebananklanen hängde hemma hos Jossan när hon var barnvakt och självklart hade vi en hel del gotte att dela på. 
 
Lördag
Ibland kan jag bara inte greppa att det är här jag bor. Känslan att få springa utmed havet i ett superhärligt väder!
 
Stans taskiga julskyltning - vidrigt men å andra sidan försöker dem.
 
Jag och Filippa åt en fantastiskt god middag på Jamie's. (OBS! Älskar inredningen)
 
Söndag
Efter att ha hängt hela dagen på stranden i Cottesloe drog vi upp till hotellet och tog ett glas. Dessvärre hade jag råkat parkera på fel ställe och fick med mig en bot på 200 dollar?!?! Tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0