Tisdagen den 11:e november

 
 
Jag ville bara kika in och berätta att idag, tisdagen den 11:e novemeber, har jag bott här i Perth i fyra månader...! Det har hänt väldigt mycket under de senaste månderna. Det mesta har så klart bara varit roligt, men så finns det självklart mindre roliga tillfällen också. Under den senaste tiden har jag hunnit med att:
 
# träffa fantastiska människor som jag kommer att ha kontakt med för resten av livet
# vara hemma en vecka i Sverige
# några dagar på Bali
# utflykter med familj och vänner här i Perth
# ätit och druckit otroligt gott varje vecka
# jobbat ganska många timmar
# hunnit med ett antal sköna löpturer
# ta ut några kackerlackor ifrån huset med hjälp av kökshandduken (kan inte döda dem), 
# ha några lugna sköna myskvällar
# vara en del av våra händelserika utekvällar - alltid händer det något..!
# få en parkeringsbot på 200 dollar...!
# hänga på stranden
 
Det bästa med allt är att jag vet att tiden inte är slut, utan det kommer fortsätta att hända roliga saker hela tiden. Det är svårt att inte gilla det livet jag lever just nu, även om jag ibland tänker alldeles för mycket på framtiden. Fram tills dess ska jag passa på att njuta av nuet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0