Att ha hittat hem

 
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, eller hur jag ens ska kunna beskriva med ord hur glad jag blev i fredags. My och Christoffer berättade ganska tidigt om ett område som heter Hillarys; att det skulle vara jättefint och att det påminde lite om just västkusten. Som många vet så älskar jag skärgården. Det är där jag drömmer om att bo en vacker dag. 
 
I fredags styrde jag och Jossan bilen upp mot AQWA (akvarium) som ligger just i Hillarys med våra tjejer. Inte trodde jag att det skulle vara så likt västkusten - herregud vad fint det var! Där skulle jag vilja bo; bland alla båtar och sjöbodar. 
 
 
 
Det fanns väldigt gott om restauranger, mysiga kaféer och surfbutiker. Vi stannade till på Beach Shack för en fika. Det påminde lite om Format hemma i Ulricehamn; schysst inredning, god mat/fika och dem sålde även inredning. Älskade det stället! 
 
 
 
Får jag en känsla av att jag måste till västkusten, helst nu, är det skönt att veta att det finns möjligheter till det närmre än man tror. Fina fina Hillarys!
 

Kommentarer
Postat av: DCC

Det ser ju inte direkt fel ut inte, inte alls. Dit åker vi, eller hur?!

2014-10-22 @ 00:05:38
URL: http://nanabjornberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0