Det bästa bakishänget - utan tvekan!

 
 
Efter en härlig ("ont-i-huvudet-dagen-efter") utekväll var jag, Jossan, Klara och Filippa i stort behov av ett topptopp bakishäng. Vi styrde bilarna mot Hillarys. Jag säger det igen - vilket underbart ställe! Älskar det! 
 
 
 
 
Vi strosade runt och bara njöt av den fantastiska omgivningen. Det onda i huvudet och tröttheten trollades bort med en gång. BARA för att det är så otroligt vackert här i Hillarys. Vi köpte med oss asiatisk mat och slog oss ner på bryggan för att prata skvaller och annat smått och gott. 
 
Svennebananklanen - Mitt goa bakishäng.
 
Supercool lampa på ett mexikanskt matställe! Ja, jag är svag för schysst och rolig inredning. 
 
 
Vi bestämde oss för att här ska vi nog spendera alla "dagen-efter-dagarna". Bättre bakishäng får man leta efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0