En vecka genom bilder

 
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag - dagarna bara springer förbi! Det tycker jag är lite skrämmande; att tiden går så fort. Det kanske är klyschigt sagt att säga att tiden går fortare ju äldre vi blir, men det är så jag känner. Därför får vi verkligen passa på att njuta av alla små ögonblick som sätter guldkant på vardagen. Eller bara njuta av att livet är faktiskt helt fantastiskt! 
 
Tisdag - Mötte upp Klara, Filippa och Jossan på Green & Co i Leederville för en sjuhelsikes god cheesecake. Älskade deras tusen lampor i taket!
 
Onsdag - Efter en heldag tillsammans med Jossan och hennes tjejer stannade jag och Lea till för att njuta av solen, stranden och havet.
 
Torsdag - Trotsade träningsvärken i benen och gav mig ut på en löptur. JOBBIGT! 
 
Fredag - Jag, Jossan och Klara började kvällen på IKEA. Köttbullar så klart! Inte riktigt "Nana-mat" men en svensk känsla fick man verkligen. Vi köpte med oss godis hem och avslutade med filmen "Dear John" hos Jossan. En riktig myskväll.  
 
Lördag - Klockan slog 07.00, jag snörade på mig löparskorna och stack ut i den härliga solen. Mötte väldigt många motionärer på morgonkvisten och alla hejade så glatt! DET älskar jag! Balsam för själen att dessutom få springa just här!
 
Lördag - Eftersom vädret drog ihop sig tog jag bilen up till Garden City (shoppingcenter) och spenderade några timmar. Gick till Myer (Åhléns), tog rulltrappan upp till deras julavdelning och OJ vad det fanns mycket fina saker! Jag älskar julen och fick en liten lyckokänsla av att gå runt där bland alla deras julsaker. Jag längtar till den dagen då jag bor i en lägenhet eller hus med högt i tak så att jag kan ha världens tätaste, finaste och mäktigaste gran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0