Cottesloe Beach

 
Dessa väderomslagningar vi har! Ena dagen har vi världens ruskväder! Ni vet, den här riktigt råa höstkänslan. Nästa dag har vi över 30 grader och strålande sol. Visst är det härligt med variation?! Det var vår helg vädermässigt. Super i lördags och botten i söndags, men vad gör det när man vet att sommaren är på ingång inom ganska snar framtid. 
 
I lördags möttes jag och Jossan upp på gymmet på morgonen, som varje helg. Jag älskar det! Vi skyndade oss sedan hem och bytte från träningskläder till bikini. Vi hoppade på bussen, därefter tåget och sedan var vi framme vid härliga Cottesloe Beach! 
 
 
Det var fullt med folk, i alla åldrar, vi lade ut våra handdukar och lät solen kyssa våra kroppar. Underbart! Speciellt eftersom det var över ett år sedan jag sist hade sommar. Vi solade, badade, läste tidning och bok - bara var! Äntligen har jag läst de första sidorna ur The Golden Year som jag fick av MalleC innan jag flyttade hit till Perth. Tack äskling! 
 
Efter några timmar traskade vi upp till John St Café och åt en supergod lunch! Självklart blev det efterrätt på det - Persian Love Cake - min nya favorit! John St Café är verkligen ett nytt smultronställe. Jättemysigt och med väldigt trevlig personal. Hit kommer jag komma fler gånger i sommar. 
 
Tokälskar den blåa färgen! 
 
 
Tack Cottesloe för den här underbara dagen - vi ses snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0