En helt vanlig söndag

 
Söndag - den dagen som jag brukade ha söndagsångest. Det var tragiskt att veta, och känna i hela kroppen, att helgen snart skulle gå mot sitt slut och att det vankades jobb istället för massa roligheter. Ändå trivdes jag otroligt bra på mitt förra jobb, dagis. Själva grejen att ha helg, kommer man aldrig få nog av!
 
Lot Twenty
 
Nu
Söndag - den dagen då man försöker göra det allra bästa av dagen, från morgon till kväll. Jag och Jossan jobbade några timmar på förmiddagen innan vi mötte upp Klara inne i stan för en lunch. Lunch och lunch kanske man inte kan kalla det direkt, men en omgång Salted Caramel Pancakes tackar man inte nej till på Gordon St Garage. Väldigt belåtna traskade vi vidare mot Perth Up Market - trodde vi... Det visade sig att den marknaden låg på ett helt annat ställe så vi hoppade in på Lot Twenty och tog ett glas istället för att bli besvikna. Ett riktigt schysst ställe där de hade dem sötaste och mysigaste båsen som man kunde krypa upp i. Dessutom föll jag pladask för deras inredning! 
 
Badrumsdetaljer - älskar det!
 
EXAKT så här vill jag ha det när jag blir äldre! Möter upp en god vän, tar av mig skorna, kryper upp i ett mysigt bås, beställer in ett glas och pratar om livet. Dessa två är förebilder för mig utan att ens veta om det. 
 
 
Ett friskt och "krispigt" glas vitt med två härliga svenska tjejer - vad mer kan man begära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0