Bara en massa mys

 
Helgen som gått har så gott som "bara" bestått av en herrans massa mys! Fy bubblan vad mysigt vi har haft det! Lite för bra för att vara sant. Men det är väl bara till att njuta. Det återstår bara en till helg kvar i Perth...
 
I fredags kväll var jag barnvakt. Finfina tjejer; Jossan, Isabell och Ellinor, kom och höll mig sällskap. Vi bakade en gudomligt god äppelpaj med alldeles för mycket (PERFEKT) smuldeg och drack några koppar te. 
 
 
 
Lördagen började jag på gymmet innan jag plockade upp Jossan för att åka till Hillarys en sista gång. Vi strosade bara runt och försökte ta till oss av allt det vackra där uppe. Vi tog en kaffe, te för min del, på Beach Shack och självklart blev det lite inredningshopping för min del. Har nu tre nya knoppar som jag ska ha till min tv-bänk som står uppe på mammas och pappas vind. Det kommer bli så tjusigt så. 
 
 
 
 
 
 
Jag och Jossan fortsatte lördagskvällen på The Mantle i Fremantle med italiensk pizza och australiensiskt rödvin. Vi skrattade så vi nästan grät när vi skrev frågor till vårt kommande quiz som vi ska ha på AW'n på fredag. Personalen verkade tro att vi var lite mer än salongsberusade, men vi hade bara så jäkla skoj! Våra kollegor på Dinner Twist ska allt få svara på hur bra dem känner oss... Dessutom har vi kommit på världens bästa pris till vinnaren.
 
 
Jag tog cykeln hem under lördagsnatten i det "härliga" duggande regnet. Klumpig som jag är tappar jag mobilen ytterligare en gång så nu är den verkligen paj på baksidan...
 
Söndag, sisat dagen på helgen och veckan. Dagen som jag brukade ha ångest för att helgen var slut, men inte här inte. Jossan och jag tog en långpromenad utmed havet och sedan avslutade vi kvällen med scnoesmys uppe hos Ellinor och Isabell. Tjejerna hade kokat ihop tre gudomligt goda sylter som vi kunde ha till. 
 
 
Det fick avsluta denna alldeles fantastiskt mysiga helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0