Canvas @ Fremantle Arts Center

 
Innan tjejerna hade börjat skolan brukade vi hänga en hel dag på Arts Center i Fremantle. Det är en offentlig "park" som ligger vid ett gammalt "slott" (gammal byggnad som ser ut som ett slott). Innanför murarna ligger det ett kafé som heter Canvas. Att stiga in där är som att komma in i en grön oas. Brukade alltid köpa med mig te härifrån, men deras frukost är också väldigt trevlig. Speciellt deras Red Shakshuka. 
 
 
 
 
 
Pensionärerna brukar gå hit mitt på dagen och ta sig ett eller två glas vin - det är vad jag kallar livskvalitet det! Helt rätt! Personligen skulle jag inte ha något emot att göra PRECIS som dem. De ä mina förebilder för ett härligt pensionärsliv. Länge leve dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0