Fremantle Arts Festival

 
Fremantle alltså, vilket område! Det ligger strax nedanför där jag bor. En sisodär 5-10 min med bil. I början gillade jag verkligen inte Fremantle. Jag tyckte bara att det var konstigt folk och det fanns knappt något att göra. Men oj vad jag har börjat ändra uppfattning. Numera älskar jag Fremantle. Området har en viss charm som är svår att beskriva, det är bara ganska härligt i sig. 
 
 
Förra helgen var det Fremantle Arts Festival där. "Stan" var avstängd och det kryllade av folk hela påskhelgen! Vi var nere en liten sväng på måndagen och strosade runt. Väldigt trevlig stämning! I en av gränderna står det två killar och spelar, inga mindre än Winterbourne. Jossan och jag kände igen killarna med en gång! Det var ju de supertalangfulla killarna som vi såg i Sydney... Självklart stannade vi till för att lyssna på dem. Inte bara en gång, utan två. Så himla duktiga! Jag var dessutom tvungen att köpa deras lilla CD-skiva... Hehe! Dem har ett jäkligt gött "sound". 
 
 
Ps, dem finns på Spotify. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0