Tack fina mormor

 
När jag får ett meddelande på Whatsapp ifrån min fina mormor och hon säger att hon läser min blogg, tycker att jag har fina bilder och att jag skriver bra. Hon avslutar meddelandet med att säga att hon har satt in ett litet resebidrag på mitt konto.. Mormor då, det var verkligen inte nödvändigt, men jag är evigt tacksam och jag lovar att jag ska göra något superkul för pengarna som jag ska berätta om när vi ses. 
 
"Jag förstår att du våndas. Det enda jag ber dig är tänk dig för hur du vill leva ditt liv. Bara ditt liv. Det är bara du som ska bestämma även om vi längtar efter dig jättemycket. Kram. Älskar dig som du är."
 
Tack mormor för att du tycker om mig precis för den jag är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0