Vance Joy

 
Jag har glömt att berätta att för några veckor sedan var jag och tjejerna på konsert i Mt Lawley. På ingen mindre än Vance Joy. Jag var väl inte direkt något jättestort fan av honom tidigare, men efter att ha varit där och lyssnat på honom live - herregud säger jag bara! Vilken kille! Så duktig på alla sätt och vis! Sättet han lyckas förmedla känslor via sina texter och dessutom lyckas leverera till en hel publik - FANTASTISKT!
 
 
Det som var så fantastiskt just den här kvällen var att själva konserten var ganska liten. Det rymdes inte så mycket folk i lokalen så Vance Joy lyckades skapa en väldigt intim känlsa med sina vackra texter. Vilken kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0