Att få fira sin födelsedag en gång till

 
I fredags mötte jag upp familjen på ett kafé för en kaffe/juice på Canvas. Ett supermysigt kafé som ligger i Fremantles Art Center (måste visa bilder någon gång). Vi drog sedan hem till deras lägenhet och åt lunch för att sedan ta tåget in till stan. Vi strosade runt lite i affärer (i det lilla utbud som Perth kan erbjuda) innan vi mötte upp Klara, Jossan och Agnes för en minikonsert med Vance Joy. Filippa kom även lite senare. Väldigt trevligt!
 
För övrigt har vi tjejer bokat biljetter till Vance Joys riktiga konsert i mars. Det ska bli himla mysigt! Dessutom är han ju lite halvsöt...
 
 
När allt började dra sig mot slutet traskade hela Björnligan vidare mot Jamie's Italian för en födelsedagsmiddag. Restaurangen är väldigt populär så du måste boka bord ganska långt i förväg. Jag bokade för kanske två månader sedan och redan då fanns det inte så många tider att välja på.
 
Det var fullsatt och det sprang servitörer och bartenders överallt! Lite halvstressig stämning men det är ändå något speciellt över det hela. Tyvärr var maten vi fick ut lite blandad, men min var kalasgod! Tur var väl det när det ändå var jag som var födelsedagsbarnet. 
 
Inredningen är skitsnygg för att prata klarspråk! Till och med toaletterna... Älskar lampan och blandarna!
 
 
Min supergoda tryffelpasta. Jag har aldrig ätit tryffel förut, men dra mig baklänges vad gott det var! 
 
Tusen tack mamma, pappa, Filip och Lisa<3
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0