Att ha fyllt år

 
År 1991 den 16e februari föddes lilla jag. Ja, tänk att jag har fått yttlerligare ett år på nacken. 24 år... Det låter nästan lite gammalt i mina öron, men det är väl bara för att jag börjar närma mig 25 och det är väl egentligen nästa milstolpe efter 20. Enligt mig i alla fall. Födelsedagsfirandet var väldigt bra. Jag började fira den redan på söndagen då vi tjejer var på The Beach Club i Cottesloe för lite drinkar. 
 
 
Agnes och Klara var redan på plats när vi kom dit och då möts jag med bubbel och paket. Vilka fina tjejer jag har här va?! Dem känner mig väldigt väl, trots att vi bara känt varandra i några månader. När du gör en sådan här grej, som att flytta helt själv till andra sidan jorden utan att du känner någon, öppnar du dig väldigt snabbt och kommer dina nyfunna vänner väldigt nära på otroligt kort tid! Du är så gott som tvingad till det, och det är bara bra enligt mig. 
 
 
Några timmar senare kom även Isabell, Ellinor och Lina förbi. Gänget var så gott som komplett. Vi skålade och pratade om ditten och datten. Sedan avslutade jag kvällen med att gå hem ifrån Fremantle hem till oss (cirka 40 minuters promenad). Väldigt skönt! 
 
 
Sedan blev det måndag och det var min födelsedag. Jag blev tillsagd att hålla mig kvar i mitt rum en stund till. Kort därefter hör jag My, Christoffer och Leas vackra, fina stämma och dem kommer in med en bricka på sängen, paket och teckning. Istället för tårta på sängen, fick jag en frukttallrik. Även dessa känner mig väldigt väl. Tusen tack! Sedan var det bara att beta av ett jobbpass innan kvällen avslutades med gomiddag hemma med My och Christoffer - SÅ JÄVLA GOTT! 
 
En mycket bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0