Att stiga upp

 
Någon gång i veckan väljer jag att ställa klockan tidigare än vad jag egentligen behöver. Ibland för att åka till gymmet och ibland för att ta en pw eller löptur innan dagen börjar. Det är nog min favoritstund på hela dagen. När jag har ungefär en timma, helt för mig själv, för att ruska igång kropp och knopp. 
 
Visst, det kan kännas jobbigt när klockan ringer innan solen ens hunnit gå upp, men när det är så här vackert försvinner det jobbiga med en gång! Då njuter jag av livet till fullo. 
 
 
 
 
 
Det här mina vänner, det är balsam för själen det. 

Kommentarer
Postat av: MalleC

Hhaha fy vad vi är tvärtom på denna punkt! Iaf med träning på morgonen! Ska upp kl 8 imorgon på min sovmorgon vilket jag tycker är tidigt

2015-02-09 @ 22:35:47
URL: http://mallec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0