En kväll på stranden - Cottesloe Beach

 
Onsdag
Efter att jag hade hängt med Lea hela onsdagen mötte jag upp la famila och tog med dem till Cottesloe Beach för en picknick lagom till solnedgången. Björnligan hade varit duktiga och fixat god mat och jag köpte med mig lite vin. Vi slog oss ner på en gräsplätt vid stranden och njöt av en fantastisk kväll. Lisa tyckte i och för sig kanske inte att det var så härligt alla gånger - fåglarna... De flög och hoppade runt oss och det var inte så populärt hos henne. Till slut hittade dem några andra att irritera.
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll!
 
 
 
 
 
Jag skulle vilja äta min middag på detta sätt VARJE dag! Det ligger något magiskt över det hela. Något som vi inte kan ta på, men som ögat, kroppen, ja hela själen, njuter av till fullo. Det är fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0