En liten uppdatering

 
Uppdateringen/bloggandet har väl mer eller mindre varit under all kritik dem senaste veckorna. Ska jag vara ärlig så har jag knappt tänkt på det. Det är väl i och för sig bra för jag gör det här för min skull och det ni får se blir väl kanske lite som en bonus. Jag vet inte, men här kommer en liten uppdatering ifrån dem senaste dagarna. 

Vi sög ur det allra sista av att bara vara barn innan själva skolan började. Myspys!
 
Träffade Klara, Felix och Charlie i en vattenpark för bus, lek och kramkalas. 
 
Hittat en engelsk mysig gata mitt i Perth som jag aldrig sett tidigare. Tyvärr fanns det inga roliga butiker. 
 
En lördagskväll styrde jag, Jossan och Klara picknick i Kings Park. Vi köpte med oss diverse godsaker för att sedan äta lite för mycket, som vanligt, och njuta av utsikten över hela staden samt att livet är ganska gött. Vi håller hårt på våra rutiner då vi snittar på en picknick i veckan. 
 
 
 
 
Det allra största som hänt är nog att den här lillfisan har börjat skolan nu. Hon börjar bli stor nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0