Jossan 21

 
I onsdags var det dags för vår alldeles egna Jossan att fylla 21! Tjoohooo! Att fylla just 21 år här är väldigt stort. Egentligen vet jag inte riktigt varför, men jag har för mig att det var då dem fick köra bil, det var då dem fick köpa alkohol och så vidare. Nu har dessa gränser ändrats, men det är fortfarande like stort att fylla 21.
 
Jossan trodde att vi skulle åka ner till Little Creatures för att äta middag och drika gott, men när jag har hämtat upp Jossan och hennes kompis Jenny ifrån Sverige, drar vi fram en ögonbindel och vips så var vi på väg mot något helt annat.
 
Jossan var ganska smart av sig och kände av lite vart vi körde. Jag gjorde mitt bästa och körde då kors och tvärs, flera varv i rondellerna, omvägar med mera. ALLT för att hon inte skulle förstå vart vi var på väg. Ps, jag lyckades!
 
 
Till slut kommer vi fram till Floreat Beach. Ögonbindeln är fortfarande på. Väl på plats har Klara och Filippa dukat fram fint med picknick i form av sushi, frukt, nutella och lite andra godsaker. Självklart fyllde jag på med lite goda ostar och andra smaskiga tillbehör.  
 
 
Det var en riktigt fin kväll i trevliga vänners sällskap. Vi "timeade" in det riktigt bra med att få njuta av en fantastiskt fin solnedgång. Jag och Jenny sprang fram till stranden med kameran i högsta hugg i hopp om att hinna ta någon fin bild. Det går så himla fort från det att solen börjar gå ner tills den är borta. 
 
 
Tror närmare bestämt att jag ska börja kalla oss för picknickbrudarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0