En längtan till midsommar

 
Jag vet inte hur eller varför den här känslan har infunnit sig i min kropp, men vad jag längtar efter midsommar! Vi i tjejgänget hemma har firat ihop dem senaste åren och har lyckats skapa oss en egen tradition när det kommer till en av dem roligaste helgerna på året. De fyra senaste åren har vi hängt till i Kungshamn och Smögen. Jag älskar att fira midsommar där uppe med er! 
 
Följande bilder är ifrån förra året och lånade ifrån den fabulösa och duktiga fotografen Nastasja! Tack fina du!
 
Jag var verkligen såååå nöjd med min egengjorda krans!
 
Midsommar ute bland kobbar och skär.
 
 
 
OBS! Varning för starka bilder!
 
 
 
Love you!

Kommentarer
Postat av: Marika "Marre"

Åh vilka underbara bilder! Saknar midsommar med er! Och jag saknar dig något enormt mycket. Älskar att läsa din blogg och att du mår så bra! Puss

2015-01-13 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0