37 dagar

 
Om 37 dagar är det dags för mig att avsluta denna fina tid här i Perth och påbörja mitt nya äventyr - östkusten. Jag har sagt det förut, men det känns konstigt. Det är blandade känslor, men på ett sätt känner jag mig ganska "klar". Det är dags för något nytt nu. Jag vet att detta kommer bli helt fantastiskt, för jag ska få dela detta äventyr med min resekompis Jossan. Vi har varit i Melbourne och Sydney tillsammans så det känns extra roligt att jag får dela även denna resa med henne. Förhoppningsvis kommer vi även möta upp Klara och Agnes som är ute och reser med några vänner hemifrån. Filippa ska antagligen göra farmwork i Cairns så det blir ju perfekt för oss. Det är nämligen där vi har tänkt avsluta så då kan vi umgås lite där. 
 
 
Herregud det är alltså bara 37 dagar kvar! Jag borde kanske börja packa...? Haha, eller så gör jag precis som vanligt och väntar med det in i sista stund. Men ja, jag har en del saker att ta tag i nu; gymkort ska sägas upp, bankkort likaså, behöver fixa mobilen, köpa resväska, handla bra-att-ha-grejer och så vidare.
 
It's the final countdown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0