Det senaste

 
Tänkte att jag skulle sammanfatta lite kort vad som har hänt sedan familjen åkte hem. Ja, det känns fortfarande lite overkligt att dem har varit här...! Vadå? Nej, dem kan inte har varit här i Perth - men det har dem bannemej! 
 
Vi har hittat en ny bar att lägga till i favoritlistan; Print Hall. Den ligger mitt i stans business center och det är ganska mycker folk just därifrån som "hänger" här, men det gillar vi! Välklädda om inte annat. 
 
3/5 av Svennebananligan. Blonda är vi allihopa, allihopa, allihopa!
 
 
Lillfisan har haft kalas nere vid floden - så mysigt!
 
Jag och Jossan har hängt med tjejerna nere vid stranden. 
 
Ätit supergod indisk mat i Subiaco- SÅ JÄVLA GOTT! 
 
Tagit selfie med knaskatten. 
 
Igår var det dags för ingen mindre än vår alldeles fina Klara att fylla 20 år - Systemet! Vi möttes upp inne på Gordon St Garage inne i stan för en brunch efter en kväll ute i stan. Vi beställde in massor med gott och njöt av att prata om kvällens alla händeleser... Jag passade även på att fota lite - INREDNING! 
 
När vi sedan alla var proppmätta gick vi över till Water Town som är en outlet i Perth. Vi strosade runt ett tag. Bland annat spenderade vi ett bra tag inne på friluftsbutiken Kathmandu och planerade vilka inköp vi skulle behöva göra inför vår framtida vandring. Vi köpte sedan med oss lunch och satte oss i en park och bara njöt! 
 
 
Tänk er detta i sommarstugen/uteköket i skärgården...
 
Det är visst tufft att fylla 20 år...
 

Idag är det den 16:e mars och ansökan till högskolor/universistet öppnar idag. Det är väldigt mycket tankar kring detta ämne; upp och ner och hit och dit. Ibland vet jag varken ut eller in, men nu tror jag vet vad jag ska söka, ska bara komma på i vilken ording nu samt vilka orter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0