Dem sista dagarna hemma i Perth

 
Att blogga finns verkligen inte på prioriteringslistan nu när vi reser. Vi har det hur bra som helst! Njuter av att få uppleva massa nya, spännande och härliga saker varje dag! Här kommer en liten uppdatering. PUSS
 
Vi hade aw med vårt schyssta gäng på Dinner Twist. Jossan och jag blev avtackade och självklart började jag gråta så fint som dem pratade om mig. Vet inte vad som hänt. Gråter för minsta lilla - haha! Å andra sidan finns det ju i generna också. Tack morfar och mamma för det. 
 
I julklapp fick jag och Jossan tve stand-up paddlelektioner av våra fina familjer. Tyvärr hann vi bara använda en för dem var fullbokade, men vi fick hyra var sin bräda gratis för en dag och vad passade bättre att göra det än dagen efter aw'n. UNDERTBART!
 
 
Det blev lördag och det var dags för fest. Jossan och jag körde på egen förfest i form av champagne och McDonald's. Riktigt schysst! Det var väl inte min bästa utekväll men alltid roligt att gå ut (även om jag just nu är så trött på att festa...).
 
 
My och Christoffer lyckades komma hem tidigt ifrån en hektiskt dag på Dinner Twist så vi gjorde picknick och tog med oss middagen ner till floden och njöt av det allra bästa som East Fremantle kan erbjuda - att bara vara. Så j*vla underbart!
 
 
Filippa, Isabell och Ellinor flyttade till Cairns dagen innan vi skulle åka så på torsdagen åkte jag och Jossan till Filippa med en flaska skumpa och godis. Tänkte att vi skulle underhålla henne medan hon packade. Vi pratade, kramades och sade: "Vi ses snart igen". Tack för allt tjejer!
 
Ställde klockan tidigt fredag morgon och stack ut på en sista härlig morgonrunda. Innan solen hade hunnit gå upp. Himlen var rosa och kroppen bara njöt av att få röra på sig. 
 
 
Tog med mig lillfisan till ett va mina favoritkafé för att få äta en Persian Love Cake en sista gång. Det är den godasta kakan jag någonsin ätit. Mamma och pappa, jag lovar att jag ska försöka baka åt er, för ni bara måste smaka på den!
 
 
Passade på att mysa med lillfisan en sista gång på lördagsmorgonen. 
Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0