Honey, I'm home!

 
I fredags kväll tog jag flyget ifrån Cairns till Perth. Det var egentligen inte alls tänkt att jag skulle åka tillbaka, men efter att ha försökt prata med Christoffer och Lea på FaceTime för några veckor sedan (för dålig täckning) bestämde jag mig för att åka tillbaka och överraska dem. Det var endast några kompisar här i Perth som visste att jag skulle komma tillbaka, inte familjen. Så på lördag morgon överraskade jag dem utav bara *PIP* och oj vad dem blev chockade! Så himla lyckat! Det blev ett väldigt kärt återseende. 
 
Sedan dess har jag umgåtts mycket med familjen, framförallt min lilla favorit (busfian på bilden nedan), träffat lite kompisar och faktiskt jobbat lite extra på Dinner Twist. Tänkte att jag inte skulle göra något mer än att bara vara här, men det kliade i fingrarna så jag vara ju bara tvungen att hjälpa till. 
 
Älskade unge!
 
Så nu ska jag vara här tills nästa vecka innan det bär av "hemåt" (Perth är fortfarande hemma) till Sverige igen. Fram tills dess ska jag bara NJUTA! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0