Mojos Spot X Surf Camp

 
Efter att ha spenderat en dag i Sydney med att bara strosa runt, biobesök (Jossan sov så gott som hela filmen) hoppade vi på nattbussen som skulle ta oss till Mojos Spot X Surf Camp mitt ute i ingenstans. Det var några ritkigt tuffa dagar då vi surfade 3-4 timmar varje dag. TRÄNINGSVÄRK! Det var värt allt slit i världen för herregud vad roligt det var! Kan verkligen rekommendera detta. Utan tvekan skulle jag åka tillbaka dit! 
 
Dem anordnande även lite eftermiddagsaktiviteter. Vi deltog i kajak och kängurugolf. Det var ett riktigt schysst gäng som var där och ledarna var super med. Vi hängde allihopa tillsammans! 
 
Själva surfingen var så himla skoj! Jag trodde inte att jag skulle ta mig upp men det gick väldigt fort. Måste verkligen försöka komma iväg på något liknande igen. Det ser så väldans enkelt ut när dem som kan surfar, men ritkigt så lätt är det inte. Jag vill verkligen lära mig! Det är ju supercoolt! Bilder på surfdrottningen kommer senare.
 
 
 
Händerna fick ta mycket stryk. Skinnet skavdes bort, men oj vad det var värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0